fredag den 25. juli 2008

Kort i sommervarmen

Her i varmen kan jeg bedre samle mig om at lave et kort istedet for at skulle lave et helt layout. Denne uge har budt på følgende kort fra min hånd.

Jeg er helt vild med disse flyvende grise. Stemplet er fra Penny Black, og jeg har lånt det af Sarah, som har en helt vild stempelsamling.



Dette næste kort er lige klar til, hvis der skulle være en i min omgangskreds, der får en lille pige (stempel fra Magnolia) - det er der dog ikke så meget der tyder på i øjeblikket. Men det er godt at være beredt :o)



Til sidst et kort - med endnu et Magnolia stempel - hvor jeg først har valgt papirerne og dernæst farvelagt motivet. I starten farvelagde jeg bare en masse motiver, men fik dem aldrig brugt, da jeg tit havde problemer med at finde papir, der lige passede.



Jeg kører på de sidste dage af min ferie snøft, men forhåbentlig når jeg at lave bare et enkelt kort mere inden, jeg skal tilbage på pinden.
Håber du nyder det gode sommervejr :o)

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor er du produktiv her i sommervarmen - jeg har kun nået lidt at digi-scrappe synes ikke jeg kan tage mig sammen til at få lavet nogle kort

Karen (lindse) sagde ...

Såå produktiv! Hey hvor er de flotte :) Kanon at Noras fødselsdag er så tæt på..tænk at være i for god tid med et kort! wohoo :)