onsdag den 10. september 2008

Første tur hos frisøren

Hidtil har jeg klippet Nora selv, men en kombination af at selv Søren syntes, hun trængte til en rigtig frisør (det blev ikke altid helt lige) og at vi skulle giftes, resulterede i, at Nora kom til frisør for første gang. Hun sad heldigvis stille under hele seancen og lykken var gjort, da frisøren bagefter gav hende en slikkepind.



Swirlen er klippet ud af en Prima paintable og metalblomsten i midten er fra Unikhobby.



Titlen er fra Scrapping Outback og belagt med glossy accent. Inden det var tørt satte jeg lidt bling på.


Layoutet er lavet på Scrap-a-mania, hvor jeg hyggede mig gevaldigt. Jeg nåede at lave hele TO layouts!

13 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Rigtig flotte LOer du laver.

Heidi sagde ...

super flot ;o)

maria sagde ...

Super lækkert LO i lækre farver og opsætning

Sarah sagde ...

Rigtig flot Lo. Jeg kan godt lide swirlen...

Stine66 sagde ...

Meget lækkert LO , dejligt meget forskelligt pynt at se på og søde billeder og farver.

Cowgirl sagde ...

Wau det er flot - nu glæder jeg mig til min lille ost så jeg også kan lave sådan nogle flotte kanter som dit LO har.

lam sagde ...

super flot og romantisk layout. saksen passer bare perfekt til layoutet

Charlotte Ravn sagde ...

Wow hvor er det bare lækkert! Sjovt at vi har brugt det samme papir til de layouts vi lavede på sam....det er nu altså også bare flot, jeg blev nødt til at købe et stykke mere til at lave kort af :)

Charlotte Ravn sagde ...

Forresten..super fed detalje med saksen i titlen!

MH72 sagde ...

Hvor er det flot. Jeg er vild med titlen - og så med den baggrund. Det ser bare vildt godt ud!

Gitte Hagemann sagde ...

Virkelig flot og lækkert! Det er både sart og sejt, og farverne er bare gode!

Unknown sagde ...

Skønt LO, og sikke et held at hun ville sidde stille (så heldig var jeg ikke med den ældste :0))

iris sagde ...

The texture and detail found in your work is simply amazing!