lørdag den 1. november 2008

November måneds kortpakke

Så er denne måneds lækre kortpakke fra Fru Hansens Kælder kommet.

Udover papir og masser af pynt er der denne måned også en skabelon til et rygsæk kort. Jeg valgte at ændre lidt på skabelonen. Jeg skar noget af, så den kun blev 10 cm høj. Og i stedet for at bruge snoren til remme, brugte jeg den til at lukke tasken med. Man kunne evt. også bruge den som skulderrem.

I og med, jeg lavede tasken mindre, blev der nogle rester, som jeg har brugt til et lille kort, der kan være inde i tasken. Braden i midten af blomsten var min egen.



Et nærbillede af kortet, med den søde skøjteløber. De udstandsede blad-ranker har fået små hvide prikker langs kanten.



Det næste kort er et almindeligt 15x10,5 cm, hvor jeg har valgt at skære noget af højre hjørne. På den måde kan man se "ind" i kortet. Det hvide papir man kan se, skal symbolisere det stykke papir, hvorpå man skriver sin hilsen. Den grønne bling er min egen.



Her et close up af det søde dyr (ved egentlig ikke rigtig hvad det for et - men sødt ser det ud :o) Jeg har sat 3d-puder bag på, så det ser ud som om det sidder på snoren.



Til sidst et lille tag. Den grønne bling er min egen, og det sorte punchinella er en rest fra sidste måneds pakke.



Der er flere lækre ting i månedspakken, end du lige ser her. Blandt andet er der også altid en eller to kuverter med. Der er også et stykke rødt julepapir og lidt mere pynt.
God fornøjelse :o)
Og til alle jer der er til Crop i Hjørring - håber I hygger jer. Jeg er dybt misundelig!

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er du dygtig. Det ser godt ud med de så ændringer, du laver. Er hel vild med Abe kortet. Så enkelt at du skærer hjørnet af, men det ser godt ud.
God weekend ; )

lam sagde ...

det ser super godt ud, er især vild em ddet sidst ,hvor du har skåret hjørnet væk. fed effekt

Heidi sagde ...

hvor er de blevet super flotte dine kort og stemplet med elg er da for sødt ;o)

Heidi sagde ...

elg hmmm måske abe som karina skriver ;o) men sødt det er det da

Charlotte Ravn sagde ...

Ih sikke nogle skønne ting du har fået ud af månedspakken fra Sofie, man bliver jo helt fristet til at bestille den :)