torsdag den 25. december 2008

Julens kort

Det er nu blevet aften 1. juledag, og julen er ved at være slut for mit vedkommende. Men jeg vil da lige vise årets julekort - der blev sendt ud i sidste øjeblik (håber alle har nået at få det....) Det er lavet digitalt, blevet fremkaldt og klistret på et hvidt stykke papir.



Vil også lige vise årets til-og-fra kort, lavet af mit efterhånden elskede bølgepap. Jeg må dog indrømme, at inspirationen til kortene har jeg fået fra de julekort, min svigerinde sendte ud i år.



Håber alle er kommet godt gennem julen og har haft nogle hyggelige dage :o)

8 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

De er blevet rigtig fine!

Pia sagde ...

Hvor blev det et sødt og stemningsfyldt julekort og super flotte til og fra kort. Du må have nogle dejlige juledage.

Jette / ma11edina sagde ...

Virkelig nogle lækre julekort - enormt stemningsfyldt! Til-og-fra kortene er også skønne - lige mine farver :-)
Rigtig glædelig jul og et godt nytår til dig og familien.

Charlotte Ravn sagde ...

Så fik jeg endlig tid til en blogrundfart! Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig og din familie, glæder mig til at følge med på din blog i det nye år!

Gitte Hagemann sagde ...

Du har bare den dér super fede stil - romantisk, elegant og totalt gennemført. Det hele er rigtig flot! God weekend :)

Pialine sagde ...

Sikke et skønt julekort du har lavet - superskøn elg i 3D. Flotte Til og fra kort - jeg må altså selv få lavet dem til næste år ;o)
Knuzzer
Pialine

Susanne sagde ...

Det er et rigtig stemningsfyldt julekort og nogle flotte til og fra kort
Godt nytår til dig og din familie

Majer sagde ...

Du ønskes et rigtig godt og lykkebringende nytår.
Ser frem til at følge din blog i det nye år.
Nytårshilsner fra Majer