mandag den 24. august 2009

Ballonhest

En gang om året tager vi i Tivoli. Det er altid rigtig hyggeligt, ikke mindst nu hvor Nora er blevet bedre til at acceptere, at man altså skal stå i kø, for at prøve tingene - også selvom køerne er lange.

Turen slutter altid med, at Nora får en ballon. I år skulle det være en hest.



Close up af pynten.



Fugleburet er klippet ud af et overlay fra Hambly.



For at skabe lidt balance og farve valgte jeg at sy ordet "skulle" med gul tråd.



I lørdags var jeg til crop hos Sarah, hvor vi lavede kort til fordel for Cancer Kort. Du kan se resultatet på Majers blog.

Fortsat god dag :o)

4 kommentarer:

Tanja sagde ...

Hvor lyder det bare som en rigtig god tur I havde i tivoli... :o)
FLOT layout med mange skønne detaljer og jeg er helt vild med det fuglebur...
Scrapknuzz Tanja

lam sagde ...

dejligt enkelt og så alligevel fyldt med små søde detaljer i rigtig Eva stil

Anonym sagde ...

hvor er det bare et fint layout, og rigtig fedt du har syet det ene ord.
hvordan gør du, når du sprayer med glimmer mist ? jeg synes ikke jeg kan finde ud af at lave det sådan så man kan se hvor blonden har ligget, det som om det bare bliver vådt i vådt.

Helle Sahl sagde ...

Sød historie og et skønt layout. Spændende måde du har sat det op på og dejlige detaljer.