tirsdag den 22. juni 2010

En dejlig sommerdag

Tredie lektion på Celines kursus var lidt "out of the box" for mig. Layouet er lavet udelukkende af materialer, som jeg havde i forvejen, men jeg har brugt dem på en ny måde. Layoutet er ikke så pænt/nysseligt (hvis du forstår hvad jeg mener) som mine sider plejer at være, men jeg er blevet rigtig glad for layoutet, og jeg synes det er fantastisk at blive udfordret og dermed udvikle sig.


De sorte malerklatter har jeg lavet ved at blande sort akrylmaling med vand, dyppe en pensel i det og så ellers bare lade det dryppe ned på siden.


Titlen er chipboard bogstaver malet med gul cracklepaint.


Tekststrimlerne er hvidt papir malet med gul twinkling H2O inden jeg skrev.


Jeg har tegnet rundt om alle billederne med en sort pen, men det var faktisk temlig svært pga. bølgepappet.


Tak fordi du kiggede forbi og fortsat god solskinsdag :o)

8 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

hvor er det bare sejt! Det er meget anderledes fra hvad du plejer at lave, but I like it :)
Nyd du vejret - det er nemlig så dejligt fordi jeg er blevet student i dag :D

Bertram sagde ...

Flot og anderledes LO, vil give dig ret i at det kan være givende at blive udfordret.

Karina Beck sagde ...

Spændende anderledes layout.
Det er flot, at alle billederne er i cirkler.

Benita sagde ...

Det er meget anderledes end det du plejer at lave, men hold da op hvor er det fedt! Kan godt lide at billederne er runde, det ser vildt godt ud. Har selv prøvet at tegne rundt om noget på bølgepap - det fortryder man at man er begyndt på ikk?

Og lækkert nyt blogdesign du har fået - enkelt og stilrent men med masser af "tøsedimser". :)

Helle Sahl sagde ...

Jeg er helt vild med det og kan nu godt genkende din stil og detaljer i det alligevel.

Gitte sagde ...

Wow hvor er det LO bare utrolig flot. Super lækre detaljer.:)Ja det er nu skøn men scrap udfordringer engang imellem. :)
Du må ha' en skøn weekend.:)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Wow! Det er helt sikkert out of the box men på en virkelig cool måde. Herligt at se, og jeg er sikker på, at du kan tage det du lærer og putte ind i dine sider.

Anonym sagde ...

den opgave der, har også virkelig sat det igang her hos mig ! men jeg er ved at få det løst :)