fredag den 24. februar 2012

Mixed media

Jeg deltager i et online kursus, der hedder Life book. Jeg er blevet totalt bidt af det og har bevæget mig ind på nye områder: mixed media og tegning.

Her er et par eksempler, som kurset har inspireret mig til

Dette har jeg lavet ved at lifte en af underviserne Tamara Larporta

Dette har jeg selv "udtænkt". Jeg mangler dog noget tekst, men jeg skal lige finde det rigtige.

Og her et eksempel på at jeg har øvet mig på at tegne realistiske øjne.

Selvom det ikke lige er scrapbooking, og der måske kommer mere af denne slags, så håber jeg du bliver ved at kigge forbi.

Og så lige en tak for alle de fødselsdagshilsner, jeg har fået :o)

8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Halløj....så kom de "frem i lyset" ;) Tillykke med fødselsdagen, håber at den bliver god og at du bliver super begavet :)
Knus Diana

Sabrina Krighaar sagde ...

Hvor er det fedt lavet. Kan især godt lide kvinden med krøllerne.
Jeg har givet dig en award fordi jeg synes du har en vildt fed stil. Kunne du tænke dig at lege med er den her: http://krighaar.blogspot.com/2012/02/jeg-har-faet-en-award.html

Unknown sagde ...

Wow se lige de øjne det er da imponerende :) jeg må ind og øve. De andre er også fantastiske, fedt at du deler. Håber du har en dejlig fødselsdagsweekend.

Heidi sagde ...

waww - spændende, og er klar på se mere :)

Rigtig god weekend

Gitte sagde ...

Woauw sikke nogle skønne kunstværker du har lavet. :) Glæder mig til at se flere.
Forsat dejlig søndag aften

lam sagde ...

Kæft det ser da helt vildt flot ud, scrap eller ej.
Du har jo endnu et talent ;O)

Karina Beck sagde ...

Wauw, hvor er du dygtig til at tegne!!!!! Lækker stil!

Pia sagde ...

wow Eva det ser super spændende ud