lørdag den 10. marts 2012

Project Life

Jeg er simpelthen kommet igang med mit Project Life. Omend lidt forsinket og uden det store billedemateriale fra de første uger, så er jeg glad for, at jeg er kommet igang, og forhåbentlig kan jeg fuldføre det. Jeg synes ideen er fantastisk og mit håb er, at jeg på en forholdsvis hurtig måde kan dokumentere de små hverdagsøjeblikke, som jeg ellers forbigår og glemmer i min "almindelige" scrapning.

Uge 1

Uge 2+3 

Jeg mangler virkelig billeder, men jeg er blevet bedre i de efterfølgende uger til at tage billeder af de små øjeblikke samt det jeg og min familier laver i ugens løb.

Jeg kan ikke helt slippe tanken om, at den samlede side skal hænge sammen som et layout. Men det ændrer sig nok, når jeg får flere billeder at arbejde med.

Tak fordi du kiggede forbi :o)

5 kommentarer:

Gitte sagde ...

Det ser rigtig godt ud.
God weekend.

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle fine sider, du har lavet i dit project Life.
Jeg er så frustreret over, at det jeg har bestilt af PL, ikke er kommet frem til mig endnu. Jeg vil så gerne igang.; )
God weekend.

Jytte sagde ...

Flotte sider .. jeg kan rigtig godt li' den måde du skærer dine journalings over på .. ser super godt ud .. og den gule farve er så flot !!

lam sagde ...

Kæft de er blevet fede dine sider. jeg glæder mig til at følge dit project

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Tillykke med at du er kommet igang. Jeg tør godt love at din tilgang til siderne udvikler sig udvejs. Jeg har været igennem mange forskellige temaer, planlægningsfaser og samme udfordring med at vi slip på layout tanken. Den udfordre jeg faktisk allerede den første uge, godt hjulpet på vej af min glæde over at få brugt alverdens gamle papirer fra min stak! Det passer ikke nødvendigvis sammen, men det føles godt at få det brugt...