søndag den 21. april 2013

Project life uge 13

Jeg får stadig lavet mine project life sider. Jeg er et par uger bagud, men det har jeg det ok med. Jeg får skrevet gode noter hver uge og taget masser af billeder.


Denne gang brugte jeg ikke mit kit fra Studio Calico, så det tog noget længere tid, men det er nu meget hyggeligt, at man kan gå til og fra projektet. Fx hvis man lige har et kvarter til overs, så kan man nå at lave en lille lomme.


Ugen bød på masser af tid sammen som familie, bl.a. også Theas første tur i biografen  Jeg husker Nora de første mange gange altid løb rundt mellem sæderækkerne under filmen, men Thea sad helt stille og opslugt (vi så Otto er et næstehorn).


Tak fordi du kiggede forbi :o)

4 kommentarer:

Jytte sagde ...

Flotte PL-sider. Ih, et kæmpeprojekt, som jeg ville gå "kold" i ret hurtigt. Jeg er virkelig imponeret over jer, som kan gennemføre PL.

Ha' en dejlig søndag :)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Flotte sider i så fine farver og papirer.

God søndag

Gitte sagde ...

Super flotte sider du har lavet.

maria sagde ...

Nogle super skønne PL sider :0)