onsdag den 16. oktober 2013

Om at lifte

Jeanne har udgivet et blogindlæg hos Scrapsisters, der handler om at lifte hinanden - og jeg er med :o)

I direkte forlængelse af blogindlægget og de layouts, der bliver vist, har jeg lavet dette layout


Jeg har brugt stort set de samme materialer og teknikker som på layoutet i blogindlægget.



Jeg får meget inspiration ud af lifte. Og tit hvis jeg har en så kaldt scrappeblokade, så finder jeg et layout, jeg godt kan lide og så lifter jeg det. På den måde kommer jeg godt igang uden at skulle finde på en hel masse selv.

3 kommentarer:

Jeanne/Shelle86 sagde ...

HOLD NU K*FT HVOR ER DET MEGA FEDT!!
Er en anelse forelsket i dit layout ;) Tror jeg lifter det! :P

Heidi sagde ...

Super fedt layout og præcis, en fantastisk måde at komme igang på :-)

Gitte sagde ...

Waouw hvor er det LO bare lækkert. Ja lifte er en god måde at komme igang igen på. :)