fredag den 26. september 2014

Stjæl stilen

Scrapsisters kører på deres blog hver måned en artikelserie med en ny gæstedesigner, og hver gang er vi 2-3 stykker fra designteamet, der "stjæler gæstedesignerens stil".

I juli måned var det den dygtige Nina Christensen, der var gæstedesigner, og jeg stjal hendes stil ved at lave dette layout


Jeg blev inspireret af hendes video, som du kan se i denne artikel.


Billedet på layoutet er af mine to tøser sammen med deres lille fætter Benjamin. Vi er til hans 1 års fødselsdag og gik efter lagkagen, kagemanden og bollerne en tur til stranden, hvor alle ungerne nød en badetur.


Jeg har leget med vandfarver, glimmer glam og modelling paste.


Det er ikke så meget jeg får scrappet for tiden, da jeg er ved at skrive eksamensopgave oven i fuldtidsarbejde og familie, men så er det jo godt, at man kan hive lidt frem fra gemmerne, som endnu ikke har været på bloggen :o)

Ingen kommentarer: