onsdag den 1. oktober 2008

Månedspakke fra Fru Hansens Kælder

Så er det blevet den 1. oktober og det er ensbetydende med, at Fru Hansens Kælder har en ny månedspakke klar :o)

Noget af det sjove ved at være designer for en butik er, at man aner ikke, hvad man får at arbejde med. Det er en spændende udfordring at få nogle materialer, man så skal forsøge at få et produkt ud af.

Mit første kort er et halloween kort. Jeg er vild med spøgelset og overskriften. Det var dog lidt af en opgave at skære overskriften ud, men jeg blev glad for resultatet. Munden på spøgelset har jeg skåret ud, og øjnene har fået en gang glossy accent efter de blev malet sorte.



På dette kort har jeg selv tilføjet det brune papir, bånd og lidt bling. Og den stemplede tekst, var et stempel jeg havde - og som kan fås hos Fru Hansens Kælder.



Det sidste kort er mit første criss cross kort nogensinde. Jeg har altid haft lyst til at prøve at lave et criss cross kort, og da månedspakken indeholdt materialer nok til et, tænkte jeg, at nu skulle det være. Jeg har lavet en vejledning, som følger med månedspakken, så hvis du heller ikke har prøvet det før, får du her muligheden :o)



God fornøjelse :o)

5 kommentarer:

Sarah sagde ...

Lækre kort!

Charlotte Ravn sagde ...

Ih sikke nogle skønne kort du har lavet, jeg er især helt vild med dit halloween kort og den flotte halloween overskrift!

fie & Co sagde ...

Så flotte kort du har fået lavet Eva! Det ser dejligt ud det hele;0)
Regnvejrs pigen og Helloween er helt i top!

Kreateten sagde ...

Flotte kort! Er helt vild med spøgelseskortet, det er lige til at komme i godt humør af! :-)

Unknown sagde ...

Skønne kort, Halloween kortet er skønt, det ser ud som om spøgelset prøver at puste lyset ud. :0)
Virkelig flotte kort