onsdag den 28. januar 2009

Telephone game

Der har kørt en/et telephone-game på Scrapsisters. Det går ud på, at man er en gruppe på fx fem. Den første i gruppen laver et layout, som sendes til nr. 2. Denne lifter layoutet og sender sit eget videre til nr. 3. Og sådan fortsætter det.

Jeg var den første i min gruppe (der var fire grupper i alt), så jeg kunne helt frit lave et layout. Det var ret sjovt at se resultaterne. Når jeg ser på det sidste layout i "min" gruppe, kan jeg slet ikke genkende mit eget. Det er lidt morsomt hvad det er ved et layout, der fanger folk og som de derfor fører videre.



Billederne er ved at have et par år på bagen. De er fra da Nora fyldte 1 år - og smagte sit første stykke lagkage.



Et par close ups.



Hvis Scrapsisters kører endnu en omgang, så skulle prøve at være med :o)

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er et hamrende lækkert layout!!

Heidi sagde ...

waw super flot og lyder som en sjov og spændende udfordring ;o)

Pia sagde ...

Super flot layout med mange skønne detaljer, flot at du kan lade noget af papiret være bart.Sjovt at deltage i udfordringen selv om jeg troede layoutet skulle liftes og ikke kun være til inspiration for det jeg skulle lave.

lam sagde ...

en sjov udfordring. Super fed opsætning og flotte detaljer

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Meget lækkert med alle de forskellige lag. Det ser brandgodt ud med de grønne detaljer. Jeg må ind og se de andre layouts, så jeg kan se, hvordan dit layout blev fortolket.

Hav en god week-end.

Gitte Hagemann sagde ...

Lækker lækker side!! Det med whitespace kæmper jeg stadig med, men det ser sgu godt ud, det du har lavet :)

Gitte sagde ...

Et kanon lækkert LO og fed opsætning. Det er en rigtig god udfordring. Jeg må lige ind og kigge på de andre fortolkninger.:)