søndag den 26. april 2009

Øv hvor går sådan en weekend hurtigt. Og når man så ovenikøbet slutter af med at deltage i speedscrap hos Scrapsisters, så flyver de sidste timer. Jeg fik godt nok taget et billede af mit biddrag og upload'et det, men kvaliteten blev temlig dårlig, så jeg tager nogle nye billeder i løbet af ugen, som kan komme på bloggen.

Istedet vil jeg vise et layout, jeg har lavet til en udfordring hos Scrapping Outback



Udfordringen var, at man skulle dekorere en chipboard titel med glimmer og bling.



Og så lige lidt detaljer.



I morgen skal jeg på Prima-kursus i Jeans Scrapstue - glæder mig :o)

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot, Eva!
God ny uge til dig.

lam sagde ...

Hvor er det bare flot og fed effekt med killingen i "boblen"

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var da et forrygende layout! Skønne sarte farver og fede detaljer. Jeg håber, kurset var godt.

BellaMio sagde ...

WAW sikket et spændende LO.., med alle de flotte detaljer og farver!!

troll13 sagde ...

Super skønt, jeg er vild med din opsætning og alle dine detaljer.

Charlotte Ravn sagde ...

Fantastisk flot og meget spændende at se på.