fredag den 27. marts 2009

Næstsidste juleindlæg

Julebillederne har igen været under kærlig behandling. Et af formålene med layoutet var at dekorere en chipboard-titel efter vejledning fra en af designerne hos Scrapping Outback.



Man skulle embosse og bruge glimmer, men det virkede ikke for mig, så jeg "snød" og brugte Glossy Accent i stedet for at embosse. Jeg kunne simpelthen ikke få glimmeret til at sidde fast i embossingen.



Der vil komme endnu et julen-2008 indlæg fra mig - et minialbum. Men så er jeg også færdig med julen i denne omgang :o)
Nu vil jeg pakke til Convention - håber at se mange af jer :o)

3 kommentarer:

Tanja sagde ...

Hvor er det et flot lO - den skrift er da bare for Lækker...
Mange fede detaljer og nogle afstemte farver... :o)
Kan du have god fornøjelse til convention i morgen...
Scrapknuzz Tanja

Heidi sagde ...

hvor er det flot ;o)

Håber du får en god dag idag til convention, slet ikk misundelig ;o)

Majer sagde ...

Det ser fedt ud med den overskrift. Pyt med lidt snyd, når bare det ser fedt ud ;-)

Hyggeligt at hilse på dig i går :-)