søndag den 22. marts 2009

Nu det jul igen

Så er det blevet til endnu et julelayout. Billederne illustrerer meget godt, hvordan en juleaften hos os forløber. Pigerne pynter træet om eftermiddagen. Så læses der højt af Peters Jul, mens vi venter på, at min far bliver færdig med julemaden. Menuen står altid på and og medisterpølse - og selvfølgelig ris'a'lamande. Efter maden danses der om juletræet, og så er det ellers gavetid.



Både julekuglen og "stjernen" nedenfor hat fået en omgang Guld Crackle Accent.



Julen varer lige til påske - og det er det jo snart :o)

9 kommentarer:

Heidi sagde ...

hvor er det flot og er vild med "guldet" du har fået på ;o)

Rigtig god søndag

Karina Beck sagde ...

Flot layout. Det er en god kombination med den "rå" baggrund og guldet.

Unknown sagde ...

Nej hvor er jeg bare misundelig over at du har scrappet jul.. det er jeg slet ikke begyndt på endnu, og nu er det næsten for sent :o(
Det er en totalt skøn side... er vild med titlen i glitter... så flot!

Helle Sahl sagde ...

Øøh er det så noget med at jeg skal skynde mig...?

Spændende layout i anderledes julefarver. Lækkert sat op og dejlig mange niveau.

Pia sagde ...

Kan godt lide den rå stil sammen med guld pynt og julebilleder, sejt

Louise sagde ...

Oooh Eva this LO looks Glorious, so love the colour combo too!

Louise :)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var da et forrygende lækkert layout! Så fede detaljer og farver - ums. Glædelig jul ;o)

BellaMio sagde ...

Flot LO.., hyggelig med lidt "efter jul"!! Rigtigt spændende farver..

fie & Co sagde ...

Griner... JA, julen varer lige til påske:0) Men ihvertfald et rigtig flot layout og faktisk er det også dejligt og scrappe jul engang imellem.

Jeg har en dejlig kasse med scrap i til dig som står og venter på og blive sendt. Jeg var lige ved og skippe det afsted, da jeg kom i tanke om, at du var flyttet, så du må lige sende mig din nye adresse;0)